szkolenie /Master Trener

alt

01/ Opis szkolenia

W obecnych czasach trener personalny musi wykazywać się bardzo wszechstronną wiedzą, ponieważ nasi podopieczni stają się coraz bardziej świadomi i wymagający.

Statystyki pokazują, że większość osób odwiedzających kluby fitness i szukających trenerów za główne cele stawia sobie zarówno poprawę sylwetki jak i sprawności fizycznej.

Klientem trenera personalnego najczęściej są osoby, w przedziale wiekowym między 35-55 rokiem życia, które dopiero zaczynają swoją przygodę z aktywnym trybem życia. Taki klient dla trenera personalnego to walka z dysfunkcjami aparatu ruchu, z którymi przyszedł do niego podopieczny - po 35-55 latach siedzącego trybu życia ciało wpierw trzeba „odkurzyć”, nauczyć ćwiczyć...

Kolejna grupa klientów trenera to osoby, które już są aktywne fizyczne (biegi z przeszkodami, triathlon, tenis, narty, surfing itp.) i chcą poprawić swoją sprawność ogólną, a tym samym wyniki sportowe. W tej grupie klientów trener często napotyka na przeciążenia w danych grupach mięśniowych podopiecznego, „przechodzone” kontuzje, urazy, z którymi wpierw musi sobie poradzić, zanim zacznie pracować nad cechami motorycznymi podopiecznego takimi jak np: szybkość, siła czy wytrzymałość.

Podczas pierwszego zjazdu szkolenia Korzemiacka Agata wprowadzi kursantów w świat: treningu medycznego, oceny funkcjonalnej, mobilizacji, strategii korekcyjnych oraz przedstawi protokoły postępowania w następujących dysfunkcjach:

  • Stany po urazach stawów skokogo-goleniowych
  • Stany po zabiegu artroskopowym stawów kolanowych
  • Dyskopatie
  • Wybrane dysfunkcje stawów barkowych

Kolejny zjazd szkolenia poprowadzi Sebastian Gęsior, a w nim:

STRENGTH PREHAB

Alternatywny sposób poprawy sprawności i mobilności oraz siły w niestandardowych zakresach ruchu, co w znaczny sposób poprawia odporność na kontuzje.

  • Prewencja kontuzji u (średnio) zaawansowanych
    • Charakterystyka i niebezpieczeństwo różnych sportów i aktywności
    • Identyfikacja potrzeb wg sportów
    • Ogólna metodyka pracy (RESILIENT BODY)
      • elementy gimnastyki
      • trening Strongman
      • Kettlebell
  • Program pracy wg wzorców
    • Wyciskanie (różne płaszczyzny); m.in.:
      • Ogólna mobilizacja
      • Get-up - wariacje
      • Armbar - wariacje
      • Mostek - wariacje
    • Przyciąganie (różne płaszczyzny; m.in.
      • Ogólna mobilizacja
      • Ćwiczenia na drążku
      • Ćwiczenia mobilizacyjne i stabilizujące z odważnikiem
      • Przysiad i martwy ciąg
      • Hack Squat - wariacje
      • Deadlift - wariacje

KETTLEBELL TRAINING

  • Swing
    • Technika i rozszerzenie metodyki nauczania
    • Warianty i wykorzystanie w treningu
  • Get-up
    • Technika i zaawansowane wskazówki
    • Dodatkowe warianty (3-5)
  • Press
    • Technika i zaawansowane wskazówki
    • Warianty
  • Windmill
  • Bent Press

BARBELL TRAINING

Trójbój siłowy staje się najpopularniejszą wersją treningu siłowego, stawiając tym samy nowe wymagania dla trenerów personalnych. Dlatego część tego warsztatu poświęcona będzie na weryfikacje podstawowych bojów, wraz z metodyką nauczania dla "Kowalskiego", który chce poczuć się jak sportowiec.

  • Squat
  • Bech Press
  • Deadlift

Techniki „odd lifts” pamiętające złotą erę strongman, to znakomite uzupełnienie nie tylko trójboju i treningu pasjonatów dźwigania, ale również dodatkowe, bardzo wartościowe narzędzia w treningu personalnym.

  • Zercher Squat/Deadlift + wariacje
  • Jefferson Squat/Deadlift + wariacje
  • Steinborn Squat + progresje
  • Hack Squat + progresje
  • Bent Press
  • Barbell Turns

...i wiele innych.

PROGRAMOWANIE W TRENINGU PERSONALNYM

Programowanie treningów i periodyzacja kojarzona była dotychczas z treningiem sportowym nastawionym na maksymalne wyniki. Trening „ambitnego amatora”, który poznał już podstawy wzorców ruchowych i potrafi obciążyć je z wykorzystaniem różnych narzędzi, również powinien być usystematyzowany w sposób, który oszczędza czas trenera, jednocześnie maksymalizując jego wyniki siłowo-wytrzymałościowe i ogólny progres techniczny.

Ostatni zjazd szkolenia nauczy kursantów budować plany treningowe wykorzystując zdobytą wcześniej wiedzę. Szkolenie kończy się Egzaminem.

Po ukończeniu naszego kursu MASTER TRENER ATHLETE PERFORMANCE, nasi kursanci z powodzeniem będą mogli pracować z najbardziej wymagającymi podopiecznymi.

Po zaliczeniu egzaminu, kursanci otrzymują:

  • certyfikat Athlete Performance Master Trener Personalny,
  • certyfikat "Tpmobility",
  • 30 pkt REPS CPD.

02/ szkoleniowcy

Agata Korzemiacka

Agata Korzemiacka

Wulkan energii i kopalnia wiedzy. Trening funkcjonalny to jej drugie imię. Z wykształcenia fizjoterapeutka i elektroradiolog. Akupunkturzystka oraz właścicielka firmy ATHLETE PERFORMANCE, objętej patronatem IFAA Polska. Wieloletnie doświadczenie i pasję kieruje w stronę traumatologii układu ruchu, ukrytych wad postawy oraz dietetyki sportowej. Propagatorka koncepcji treningu funkcjonalnego oraz zdrowego stylu życia. Trenerka przygotowania motorycznego oraz entuzjastka holistycznego podejścia do treningu. Na co dzień oprócz pracy szkoleniowej zajmuje się kompleksowym przygotowaniem zawodników sportów walki pod kątem wytrzymałościowo-siłowym.

Sebastian Gęsior

Sebastian Gęsior

Nasz partner szkoleniowy. Trener z wieloletnim doświadczeniem w treningu siłowym oraz zawodnik-hobbysta, StrongFirst Girya II, StrongFirst Lifter, Programowanie Plan Strong, jeden z czterech w Polsce CKB Top Team Instructor, autor tekstów dla magazynu popularno–naukowego Body Challenge, właściciel Klubu IRON'ia w Bielsku- Białej, opiekun kilkunastu zawodników w Polsce, zarówno ambitnych amatorów, jak i sportowców..

03/ cena

2 700 zł (300 zł / dzień)


Pełna opłata za uczestnictwo musi zostać wniesiona najpóźniej w ciągu 7 dni od zapisania się (nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia).

Nie masz takiej kwoty? Mamy dla Ciebie możliwość płatności w wygodnych ratach.
W tym przypadku należy uiścić 900 zł wpłaty wpisowego i 4 rat po 450 zł.

Nr konta do płatności wysłany jest poprzez wiadomość e-mail z potwierdzeniem zapisu. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości, sprawdź proszę w swojej skrzynce folder SPAM.

04/ terminy

NAZWA DATA MIEJSCE DOSTĘPNOŚĆ
WARSZAWA
Trening funkcjonalny (I zjazd, 3 dni) 31 stycznia - 2 luty 2020 (godz. 10-16:00) Warszawa
Techniki pracy z ketlem i elementy trójboju (II zjazd, 3 dni) 28 luty - 1 marzec 2020 (godz. 10-16:00) Warszawa
Plany treningowe i egzamin (III zjazd, 3 dni) 3-5 kwietnia 2020 (godz. 10-16:00) Warszawa
Uwaga! Istnieje możliwość utworzenia szkolenia w dowolnym mieście przy zebraniu grupy min. 10 osób. Zapraszamy do kontaktu!

05/ zapisz się