szkolenie /Niekonwencjonalna siła

alt

01/ Opis szkolenia

Dla kogo?

Dla ambitnych amatorów treningu siłowego, trenerów personalnych i zawodników. Dla osób chcących dźwigać dużo i bezpiecznie. Dla trenujących dbających o optymalne wykorzystanie czasu na siłowni. Dla wszystkich tych, którzy szukają świeżości w treningu z żelazem!

Super siła i sprawność

Zestaw technik gimnastycznych i przemyślnych progresji pracy z ciężarem, budujących świetną mobilność i podstawę pod trening z wolnymi ciężarami z wykorzystaniem nowych (starych!) metod dźwigania sztang, odważników i innych "klamotów".
Buduj masę mięśniową i siłę NIE REZYGNUJĄC ze sprawności!

Planowanie treningu

Programowanie musi opierać się na zrozumieniu podstaw fizjologii i adaptacji organizmu, biomechaniki i antropometrii. Poznanie i umiejętne wykorzystanie różnych metod treningowych to kolejny etap. Naucz się indywidualizacji i odpowiedniej struktury programu treningowego, co będzie stanowić o jego skuteczności i bezpieczeństwie.

Odporność na kontuzje

Mijają czasy bezmyślnego treningu. Dzisiaj każdy trener personalny, zawodnik i wielu zainteresowanych sportem amatorów, potrafią identyfikować podstawowe problemy z aparatem ruchu i aplikować stosowne techniki. Jednak na pewnym poziomie zaawansowania mozolne atakowanie stożka rotatorów izolowaną rotacją z gumą czy tysiące monster-walków - to za mało. Aby zbudować ciało odporne na kontuzje, oprócz znanych metod warto sięgnąć po takie, które eksplorują pełne zakresy ruchu, niekiedy poza niego wykraczając. Przygotuj się na techniki, które pozornie stoją w sprzeczności z utartymi schematami!

Czy to trening funkcjonalny?

Wykorzystanie technik dawnych strongmanów i gimnastyków, to trening polecany zarówno dla trójboistów, sportowców innych dyscyplin, trenujących funkcjonalnie, a nawet jako uzupełnienie dla trenujących sylwetkowo. Dlaczego? Kluczem jest tu łatwość konwersji wielokierunkowej siły wypracowanej poza standardowymi płaszczyznami. Za analogię może posłużyć zapaśnik, który swoją uniwersalność potrafi zaprezentować w wielu, pozornie niezwiązanych ze sobą sportach.

Skrót korzyści:

  • Prawdziwie funkcjonalna siła,
  • Nowy stresor – nowa adaptacja CUN,
  • Konsolidacja pracy różnych partii ciała,
  • Alternatywne płaszczyzny pracy,
  • Asymetryczne obciążenia,
  • Ogromny nacisk na sekcję środkową,
  • Doskonałe wariacje dla trójboju siłowego.

02/ program

Dzień 1

  • Mobilność w wersji „OldTimeStrongman” (warsztat/progresje/metodyka)
    • Techniki dźwigni wzmacniających z odważnikami
    • Różne metody wstawania z ciężarem
    • Ćwiczenia integrujące sekcję środkową i obręcz barkową
    • Niestandardowe zakresy ruchów dla grzbietu i obręczy barkowej
    • Elementy gimnastyki i treningu zapaśniczego (mostki, drążek, praca nad szyją)
  • Wyciskanie (warsztat/progresje/metodyka)
    • Skrót techniki konwencjonalnych metod wyciskania sztangi i odważników + metodyka szkoły StrongFirst
    • Bent Press i Windmill
  • Martwy ciąg (warsztat/progresje/metodyka)
    • Skrót techniki konwencjonalnych metod martwego ciągu i swingu z odważnikiem + metodyka szkoły StrongFirst
    • Jefferson Squat/Deadlift + wariacje
    • Zercher Lift + wariacje

Dzień 2

  • Teoria treningu siłowego (warsztat teoretyczny z programowania)
    • GAS
    • SAID
    • Rodzaje treningu i pojęcie cech biomotorycznych
    • Adaptacja
    • Systemy energetyczne
    • Zmienne treningowe
    • Biomechanika i antropometria
  • W jaki sposób budować plan treningowy?
    • zalecenia dla podstawowych faz adaptacji
    • typy progresji i planowanie
    • badania
  • Przykładowe programy
    • badania

03/ szkoleniowcy

Mateusz Dyszczyk

Sebastian Gęsior

Nasz partner szkoleniowy. Trener z wieloletnim doświadczeniem w treningu siłowym oraz zawodnik-hobbysta, StrongFirst Girya II, StrongFirst Lifter, Programowanie Plan Strong, jeden z czterech w Polsce CKB Top Team Instructor, autor tekstów dla magazynu popularno–naukowego Body Challenge, właściciel Klubu IRON'ia w Bielsku- Białej, opiekun kilkunastu zawodników w Polsce, zarówno ambitnych amatorów, jak i sportowców..

04/ cena

890 zł


Pełna opłata za uczestnictwo musi zostać wniesiona najpóźniej w ciągu 7 dni od zapisania się (nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia).

Nr konta do płatności wysłany jest poprzez wiadomość e-mail z potwierdzeniem zapisu. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości, sprawdź proszę w swojej skrzynce folder SPAM.

05/ terminy

NAZWA DATA MIEJSCE DOSTĘPNOŚĆ
Uwaga! Istnieje możliwość utworzenia szkolenia w dowolnym mieście przy zebraniu grupy min. 10 osób. Zapraszamy do kontaktu!

06/ zapisz się